• Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • 0900-EHOSPITALITY of 
  •     0900-3467748

Hospitality App is tijdelijk uit de lucht!

Wij bieden onze gebruikers graag de beste gebruikerservaring. Er zijn momenteel technische aanpassingen om 'Hospitality app' te integreren met het electronisch patiëntendossier. Vandaar dat Hospitality App tijdelijk 'uit de lucht' is. Wij hopen uiteraard zo snel mogelijk de app weer aan te kunnen bieden!-

  • Hospitality App

    De patiënt die gebruik maakt van 'Hospitality App' kan met de taxi, met het openbaar vervoer of met eigen vervoer naar het AMC komen. Komt de patiënt met de taxi dan wordt de patiënt door de taxichauffeur begeleid naar de ‘Hospitality’ zitplaatsen bij de ingang van de poliklinieken van het ziekenhuis.
  • In het ziekenhuis

    De patiënt roept met zijn of haar telefoon de Hospitality Host op via de App op het moment dat hij/zij in het ziekenhuis gearriveerd is. Ben je als Host beschikbaar, dan kan op je smartphone een oproep ('notification') verschijnen voor begeleiding. Je ziet in de app hoe de patiënt eruit ziet en hoe hij/zij heet; en waar de patiënt zich op dat moment bevindt. Dit maakt het voor jou als Host mogelijk om de patiënt op te halen en te herkennen. Een patiënt kan zich bij de ingang poliklinieken van het ziekenhuis bevinden, bij de hoofdingang, bij de ingang in het ziekenhuis van de sluis naar parkeergarage P2 of al op de poli zijn. Als je de melding accepteert wordt deze patiënt door jou, als Hospitality Host, opgehaald. Ter identificatie haal je de 'Hospitality Host' bodywarmer op bij de polikliniek GIOCA en je draagt deze als je de patiënt ophaalt.

    Als de patiënt dat fijn vindt, mag je bij het consult blijven. Een uniek leermoment! Vraag daar dus altijd naar. Als de patiënt dit liever niet heeft is daar natuurlijk alle begrip voor, de regie hiervoor ligt bij de patiënt. Als je als Host ook bij het consult aanwezig geweest bent, kan de patiënt na het gesprek nog eens één en ander aan je navragen. Je kan de informatie dan herhalen of verduidelijken. Soms wordt er namelijk zoveel gezegd en uitgelegd tijdens een afspraak, dat het voor een patiënt moeilijk is om alles meteen te onthouden. Jouw aanwezigheid tijdens het consult kan erg prettig zijn voor de patiënt, en een belangrijk gevoel van ondersteuning geven. Zeker op zo’n drukke en stressvolle dag kan dit erg fijn zijn. Weet je iets niet, of heb denk je dat de patiënt meer of andere ondersteuning nodig heeft dan jij kunt bieden dan kun je altijd aan een GIOCA verpleegkundige vragen om hulp. Kiest de patiënt ervoor om zonder Host het consult te volgen dan kan de patiënt na de afspraken wederom een Hospitality Host oproepen via de app. Je loopt dan met de patiënt mee terug naar de ‘Hospitality’ zitplaatsen bij de uitgang polikliniek of een andere uitgang.

  • Taxi

    Iedere patiënt van de poliklinieken GIOCA (Gastro-Intestinaal Oncologisch Centrum Amsterdam) chirurgieMOT-CHIR (motiliteitsstoornissen chirurgie) traumachirurgievaatchirurgieurologieoogheelkundeKNO en dermatologie kan gebruik maken van de begeleidingsservice van Hospitality App. Niet iedere patiënt die gebruik maakt van Hospitality App komt met de taxi. Vraag dus altijd aan een patiënt of hij/zij gebruik maakt met de taxiservice. Op verzoek van de patiënt kun je via zijn of haar telefoon assisteren met het bestellen van de taxi voor de weg terug.
  • Hoe werkt Hospitality App -studentenversie

    Als je een smartphone hebt met iOS (iPhone) of Androïd (b.v. Samsung, HTC, Sony, LG, Huawei) en aangemeld bent als 'Hospitality Host' kun je meedoen. Om mee te doen installeer je de applicatie op uw telefoon. Dat kan gemakkelijk via je computer door naar deze pagina te gaan. Je kunt 'Hospitality App' ook downloaden via de App Store of Google Play Store. Als zoekterm kan je het beste 'Hospitality App' gebruiken. Om je te registeren vul je je studentnummer in met een hoofdletter S ervoor. (bijvoorbeeld: S1234567). Na registratie wordt er geverifieerd of student bent in het AMC en je in aanmerking komt als Host. Binnen 72 uur na je aanmelding (maandag t/m vrijdag) ontvang je via de app een bericht of je wel of niet geaccepteerd bent als 'Hospitality Host'. Als je bent geaccepteerd als 'Hospitality Host' kun je hierna de app gaan gebruiken. Voor meer hulp bij de installatie kun je hier kijken.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedInShere with friends