• Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • 0900-EHOSPITALITY of 
  •     0900-3467748

Hospitality App is tijdelijk uit de lucht!

Wij bieden onze gebruikers graag de beste gebruikerservaring. Er zijn momenteel technische aanpassingen om 'Hospitality app' te integreren met het electronisch patiëntendossier. Vandaar dat Hospitality App tijdelijk 'uit de lucht' is. Wij hopen uiteraard zo snel mogelijk de app weer aan te kunnen bieden!-

  • Wi-Fi aanzetten

    Hospitality App kunt u via uw toestel gemakkelijk installeren als u Wi-Fi op uw toestel hebt ingeschakeld. U doet dit als volgt. Druk op het icoon 'Instellingen' op uw iPhone. Dit icoon ziet er zo uit:


     instellingen iconen iphone


     U komt dan in het 'Instellingen' scherm van uw iPhone.


    Instellingenscherm iPhone


    Druk nu op de regel 'Wi-Fi'. U komt dan in het volgende scherm waar u de Wi-Fi aan kunt zetten:


    wifi scherm


    Als u 'Wi-Fi' aanzet, zoekt de iPhone automatisch naar beschikbare Wi-Fi netwerken. Tik op de naam van het gewenste Wi-Fi-netwerk. In het AMC is er een open Wi-Fi netwerkt, het 'PUBLIC' netwerk. Een open netwerk betekent dat iedereen er gratis verbinding mee maken. Dit gebeurt als er één open netwerk aanwezig is, automatisch.

    Er is niet altijd een 'open' Wi-Fi netwerk beschikbaar. Sommige (thuis)-netwerken zijn met een wachtwoord beveiligd. U herkent een beveiligd netwerk aan het 'hangslotje' achter de naam van het netwerk. Wilt u via een beveiligd netwerk 'Hospitality App' downloaden, dan moet u het wachtwoord van het netwerk weten en invoeren. Hoe dit precies werkt kunt u hier nalezen. Wanneer de iPhone eenmaal is verbonden met een Wi-Fi netwerk, verschijnt een blauw vinkje links van de naam van het netwerk. Het logo van de Wi-Fi verschijnt dan ook in de statusbalk links boven in het iPhone scherm. Dit ziet er zo uit:

    instellingen wifi public


    U hebt nu verbinding met een Wi-Fi netwerk.

  • Installeer Hospitality App

    Druk op onderstaande button:

    Download voor iPhone

    U komt dan in de App store / iTunes Store van de Apple terecht. Hier kunt u de app gratis downloaden. U moet hiervoor uw eigen Apple ID-wachtwoord invoeren.

  • Invoeren gegevens

    Om Hospitality App te kunnen gebruiken moet u uw patiëntgegevens invoeren in het openingsscherm:


    Openingsscherm


    Nadat u de app geïnstalleerd heeft, ziet u meteen de volgende melding: Hospitality wil u berichten sturen. Druk hiervoor op de rechter 'OK' knop. U moet Hospitality App éénmalig toestaan om u pushberichten te sturen. Dit, om goed gebruik te kunnen maken van 'Hospitality App'. 


     Hospitality wil u berichten sturen


    Hierna vult u uw gegevens in. Uw patiëntnummer vindt u in de brief van uw polikliniek. Bij twijfel hierover kunt u bellen met de polikliniek om uw patiëntnummer op te vragen, via telefoonnummer 0900-ehospitality (0900-3467748). Kies dan voor optie 1 (direct contact met de telefooncentrale van het AMC). Vergeet niet om alle velden in te vullen, en een foto te maken van uzelf (of een bestaande foto te kiezen uit uw fotorol). Kiest u ervoor een bestaande foto te gebruiken uit uw fotorol of fotobibliotheek, dan moet u op 'ja' drukken als u om toestemming gevraagd wordt voor toegang tot uw foto's. 


    Toestemming foto's


    Kies bij voorkeur een foto waar u met uw gezicht goed op staat. Dit vergemakkelijkt de herkenning door de Hospitality Host. U kunt uw foto later altijd nog wijzigen via de instellingen van 'Hospitality App'. Ook vraagt Hospitality App om toegang tot uw agenda. Hiermee komen de afspraken van Hospitality App, als u dat wenst, automatisch in de eigen agenda van de telefoon. U ziet nadat u alles goed ingevuld heeft en uw aanmelding verstuurd heeft, onderstaand scherm.

    in afwachting


    U bent nu geregistreerd bij Hospitality App, maar nog wel in afwachting van goedkeuring. U moet immers geregistreerd zijn als patiënt bij de zorginstelling waar u Hospitality App wilt gaan gebruiken. Een medewerker van de zorginstelling gaat uw aanmelding controleren. U kunt de App nu sluiten.

    Binnen 24 uur (van maandag t/m vrijdag) ontvangt u een 'pushmelding' in uw telefoon of u wel of niet gebruik kunt maken van Hospitality App. Is uw aanmelding succesvol, dan ziet de pushmelding er zo uit:


    geaccepteerd


    Als u nu op het icoontje van Hospitality App drukt ziet u dit scherm:


    u kunt nu gebruikmaken


    Klik op 'Sluiten' en u komt in het openingsscherm van 'Hospitality App':


    klaar voor gebruik


    U kunt nu gebruik maken van 'Hospitality App'. Controleer vóór het eerste gebruik of uw profielgegevens juist en volledig ingevuld zijn als u ook gebruik wilt maken van de taxiservice. Klik hiervoor het profielicoontje aan (icoon in gele cirkel):


     

    profielicoon


     Na aanklikken van het profielicoon ziet u dit scherm. Hier kunt u uw foto en uw gegevens, behoudens het patiëntnummer, veranderen.


     

    profiel

  • Wi-Fi aanzetten

    Hospitality App kunt u via uw toestel gemakkelijk installeren als u Wi-Fi op uw toestel hebt ingeschakeld. U doet dit als volgt. Druk op het icoon 'Instellingen' op uw Androïd toestel. Dit icoon kan verschillen per type Androïd toestel, maar ziet er bijvoorbeeld zo uit (links Sony Xperia, rechts Samsung):


    icon settings experia en samsung1


     U komt dan in het instellingen scherm van uw toestel. Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit:


    instellingen xperia wifi uit

     Zet uw Wi-Fi aan met het schuifje

    instellingen xperia.fw


    U hebt nu verbinding met een Wi-Fi netwerk.

  • Installeer Hospitality App

    Druk op onderstaande button:

    Download voor Androïd

    U komt dan in de Google Play store terecht. Hier kunt u de app gratis downloaden.

  • Invoeren gegevens

    Om Hospitality App te kunnen gebruiken moet u uw patiëntgegevens invoeren in het openingsscherm:


    openingsscherm


    U ziet nu bovenstaand scherm. Uw patiëntnummer vindt u in de brief van uw polikliniek. Bij twijfel kunt u bellen met de polikliniek om uw patiëntnummer op te vragen, via telefoonnummer 0900-ehospitality (0900-3467748). Kies dan voor optie 1 (direct contact met de telefooncentrale van het AMC). Vergeet niet om alle velden in te vullen, en een foto te maken van uzelf (of een bestaande foto te kiezen uit uw fotorol). Kiest u ervoor een bestaande foto te gebruiken uit uw fotorol of fotobibliotheek, dan moet u op 'ja' drukken als u om toestemming gevraagd wordt voor toegang tot uw foto's.

    Kies bij voorkeur een foto waar u met uw gezicht goed op staat. Dit vergemakkelijkt de herkenning door de Hospitality Host. U kunt uw foto later altijd nog wijzigen via de instellingen van 'Hospitality App'. Druk op de knop 'Submit'. Nu ziet u het volgende scherm:


    in afwachting


    U bent nu geregistreerd bij Hospitality App, maar nog wel in afwachting van goedkeuring. U moet immers geregistreerd zijn als patiënt bij de zorginstelling waar u Hospitality App wilt gaan gebruiken. Een medewerker van de zorginstelling gaat uw aanmelding controleren. U kunt de App nu sluiten.

    Binnen 24 uur (van maandag t/m vrijdag) ontvangt u een 'pushmelding' in uw telefoon of u wel of niet gebruik kunt maken van Hospitality App.


    Als u nu op het icoontje van Hospitality App drukt ziet u dit scherm:


     klaar voor gebruik


     Klik op 'Sluiten' en u komt in het openingsscherm van 'Hospitality App':


     openingsscherm


    U kunt nu gebruik maken van 'Hospitality App'. Controleer vóór het eerste gebruik of uw profielgegevens juist en volledig ingevuld zijn als u ook gebruik wilt maken van de taxiservice. Klik hiervoor het profielicoontje aan (icoon in gele cirkel):


     

    profielicoon


     

     Na aanklikken van het profielicoon ziet u dit scherm. Hier kunt u uw foto en uw gegevens, behoudens het patiëntnummer, veranderen.


     

    profiel

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedInShere with friends