• Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • 0900-EHOSPITALITY of 
  •     0900-3467748

Hospitality App is tijdelijk uit de lucht!

Wij bieden onze gebruikers graag de beste gebruikerservaring. Er zijn momenteel technische aanpassingen om 'Hospitality app' te integreren met het electronisch patiëntendossier. Vandaar dat Hospitality App tijdelijk 'uit de lucht' is. Wij hopen uiteraard zo snel mogelijk de app weer aan te kunnen bieden!-

  • Hospitality App

    Het meedoen met Hospitality App is heel eenvoudig en biedt de patiënt ondersteuning bij een polikliniekbezoek. Hospitality App is op dit moment te gebruiken in het AMC (Academisch Medisch Centrum) te Amsterdam voor patiënten met een afspraak op de poliklinieken GIOCA (Gastro-Intestinaal Oncologisch Centrum Amsterdam) chirurgieMOT-CHIR (motiliteitsstoornissen chirurgie) traumachirurgievaatchirurgieurologieoogheelkundeKNO en dermatologie.

    Als u een smartphone heeft met iOS (iPhone) of Androïd (b.v. Samsung, HTC, Sony, LG, Huawei) kunt u meedoen. Om mee te doen installeert u de applicatie op uw telefoon. Dat kan gemakkelijk via uw computer door naar deze pagina te gaan. U kunt 'Hospitality App' ook direct downloaden via de App Store of Google Play Store. Voor meer hulp bij de installatie kunt u hier kijken.

    Na de installatie van de app kunt u zich aanmelden met uw patiëntgegevens. Deze staan op de brief die u van de polikliniek ontvangen heeft. Hebt u (nog) geen brief ontvangen, dan kunt u ook uw patiëntennummer opvragen door even naar het AMC te bellen via 020-5669111 en te vragen naar de polikliniek waar u een afspraak heeft. Binnen 24 uur na aanmelding (maandag t/m vrijdag) ontvangt u via de app een bericht dat u wel of niet gebruik kunt maken van de app. Indien u geaccepteerd bent zet Hospitality App automatisch al uw afspraken in de app, bij het overzicht van ‘afspraken’. Uw afspraken verschijnen ook in uw gewone telefoonagenda! Zie ook onze disclaimer.

  • Taxi bestellen

    Taxi De app maakt de reis van en naar het AMC heel eenvoudig. Door op de knop ‘Bestel taxi’ te drukken wordt u binnen 2 minuten teruggebeld door de taxiservice. U hoeft dus niet bang te zijn dat u 'per ongeluk' een taxi bestelt. De medewerken van de taxicentrale bespreekt met u het gewenste ophaaltijdstip en -adres. U kunt naar wens thuis, in het ziekenhuis of op een ander adres opgehaald worden.

    bestel taxi

    U krijgt nadat u op het logo 'Bestel taxi' drukt; éénmalig een melding over de taxikosten. De taxikosten zijn voor uw eigen rekening. U kunt natuurlijk bij uw zorgverzekeraar informeren of u in aanmerking komt voor vergoeding van de taxikosten. Is dat het geval, dan worden ze gewoon vergoed bij het bestellen van een taxi via Hospitality App. Het maakt ook niet uit waar u in Nederland woont, u kunt in geheel Nederland een taxi bestellen voor Hospitality App.

    image7

    U kunt ook een taxi bestellen door direct te bellen naar de Hospitality Hulplijn (tel: 0900-ehospitality) of door via App te bellen - gebruik dan de knop 'Hospitality Hulplijn'.

    Hospitality hulplijn

    U kunt kiezen voor welke afspraak in het AMC U de taxirit wilt bestellen. U kunt via dezelfde knop 'bestel taxi' ook vanuit het ziekenhuis weer een taxi terug naar huis bestellen. Het blijft natuurlijk ook mogelijk om op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis te komen, bijvoorbeeld met de auto (parkeren in parkeergarage P2) of per openbaar vervoer. Ook dán kunt u deelnemen aan de 'Hospitality App' en een begeleider  -een vrijwilliger of studenten Hospitality Host- in het ziekenhuis oproepen.

  • In het ziekenhuis

    In het ziekenhuis

    Zodra u in het ziekenhuis bent wordt u, als u begeleiding wenst naar de polikliniek, door de taxichauffeur begeleid naar de vaste ‘Hospitality App zitplaatsen’. Natuurlijk is dit niet verplicht. Als u enkel van de taxiservice van Hospitality App gebruik maken dan kan dat uiteraard ook. U loopt dan vervolgens zelf door naar de door u gewenste locatie.

  • Gebruik maken van de Hospitality Host

    Gebruik maken van begeleiding in het ziekenhuis

    U opent de 'Hospitality app' op uw smartphone door op het logo van de Hospitality app te drukken. 

    logoo1 84

    U komt dan automatisch terecht in het openingsscherm van Hospitality App.

    Openingsscherm patiënten


    Nu kunt u via de knop ‘Begeleider oproepen’ -dat is de knop rechtsonder- eenvoudig een Hospitality Host oproepen.


    begeleider oproepen


    Nadat u op deze knop gedrukt heeft, wordt u gevraagd waar u zich in het ziekenhuis - in het voorbeeld het AMC- bevindt.


    waar in ziekenhuis


    U geeft aan waar u zich bevindt. Stel: U klikt op 'Hoofdingang AMC'. U ziet vervolgens dit scherm:


    locatie na oproep


     Als u nu op 'Sluiten' drukt, ziet u dit scherm:


    opake tegel


    De Hospitality Host krijgt uw melding binnen, en accepteert deze. Als u gekozen heeft voor een vrijwilliger -brengt u van en naar de poli- krijgt u geen foto te zien. Bij keuze voor een medisch student, die bij u op de poli blijft, krijgt u een foto van hem of haar te zien in uw Hospitality App. Medisch studenten zijn niet altijd beschikbaar, als deze niet beschikbaar is wordt een vrijwilliger voor u opgeroepen. U kunt zich naturulijk ook altijd tot de patiëntenbali wenden.


    Begeleider Kyra Nelissen komt ophalen


    Druk nu op het GROENE vlak 'Ja, ik wacht'. U ziet dan het volgende scherm:


     begeleider is onderweg


    U kunt nu op 'Sluiten' drukken en plaatsnemen. U ziet dan het volgende scherm:


    voer ophaalcode in


    Wacht op uw begeleider. Deze is binnen 10 minuten bij u op de door u gekozen locatie. Dit kan de hoofdingang van het AMC, de polikliniekingang of de ingang P2 van de parkeergarage zijn. Als u begeleiding tijdens uw poliafspraak wilt, dan krijgt u een medisch student ter begeleiding (Hospitality Host). Kiest u voor begeleiding enkel naar en van de poliafspraak (dus niet tijdens het consult), dan komt een vrijwilliger u begeleiden.

    U kunt er ook voor kiezen om zelf naar uw polikliniek te lopen en -indien beschibkaar- enkel een studentbegeleider -Hospitality Host- op te roepen voor ondersteuning tijdens/na het consult. De maximale wachttijd vanaf het bestellen van begeleiding tot het arriveren van een begeleider is 5 minuten.

    De Hospitality Host voert de ophaalcode in om de begeleiding te bevestigen en loopt met u, in uw eigen tempo, mee naar de polikliniek. Eventueel kan de Hospitality Host u hierbij ondersteunen. Als u dat fijn vindt, kan de student ook bij u blijven als u uw afspraak met de dokter hebt, maar dit hoeft natuurlijk niet. De regie hiervoor ligt altijd bij u.

    Is de Hospitality Host bij u gebleven tijdens de afspraak met de dokter, dan kunt u natuurlijk nog eens navragen aan deze medisch student wat de dokter gezegd heeft. Soms wordt er veel gezegd en uitgelegd tijdens een afspraak, en het is moeilijk om alles meteen te onthouden. Door het polibezoek nog een keertje met de student na te bespreken onthoudt u de informatie veel makkelijker! Zeker op zo’n drukke en stressvolle dag kan dit erg fijn zijn. De studenten zijn hiervoor getraind. De studenten zullen uiteraard zeer zorgvuldig met de informatie te omgaan en zullen ook geen persoonlijke informatie over u met anderen delen. Begeleiding door de Hospitality Host is altijd gratis.

    De begeleider loopt indien gewenst ook weer met u mee terug naar de ‘Hospitality zitplaatsen’ als u dat wilt, en regelt als u met de taxi reist, de taxi terug naar huis of ander adres voor u via uw Hospitality App. Zo hoeft u niet lang op de taxi te wachten.


 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedInShere with friends